Een bekend beeld van een bekende plek. Al plat gefotografeerd op diverse zeer mooie manieren. Ik wil er dan iets anders mee doen, een verhaal vertellen...vul zelf maar in
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Struggle
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: The Struggle
Komt onaangekondigd uit het zand gekropen. Met zijn hoed nog op en jas nog aan heeft hij het indringende en opslorpende zand doorstaan en zal doelbewust met de voorliggende bouwstenen een nieuw leven opbouwen in deze grijze wereld. Heel goed van compo en sfeer
Ik kan het ook niet verhelpen dat je van mij steeds 'hartjes' ontvangtKunst is genieten - genieten is een kunst !
-
Prachtige compo. Ook de afwerking met de donkere "drempel" kijkt lekker.
Verscherping zou ik een tandje minder doen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Ook al komt deze regelmatig voorbij, ik vind deze "versie" zeer geslaagd. Mooi gedaan.Mvg Philip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtPrachtige compo. Ook de afwerking met de donkere "drempel" kijkt lekker.
Verscherping zou ik een tandje minder doen.
Comment
-
-
Je bent absoluut geslaagd in je opzet. Je kijkt als het ware in de plaats van het beeld. Zwart/wit maakt het in dit geval alleen maar krachtiger. Ik denk wel dat je horizon nog een tikkeltje scheef staat
Comment
-
zeer geslaagde versie van dit beeld.
ik verzin er een verhaal bij van de laatste mens op aarde die toekijkt hoe de zee de ganse beschaving verzwolgen heeft.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Mooie opname Kurt van de man met het hoedje, heel geslaagde omzetting ook
Hebben ze deze verplaatst misschien want toe ik er vroeger was stond deze niet op een golfbreker ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooi met die gradient van onderen uit, zorgt voor nog meer sfeer... knap beeld
mvg Christophe
Comment
-
-
-
Comment