Bedankt voor het kijken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Molse meren III
Collapse
X
-
[Showcase] Molse meren III
Bedankt voor het kijken.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Labels: Geen
-
-
Re: Molse meren III
Mooi beeld met goede compositie. Mag iets warmer en met meer kleur afgewerkt worden.
-
Mooi om met die opening aan de linkerkant te beginnen. Fraaie diepte ook !
De kleuren in de weerspiegeling zijn prachtig, en met een perfecte lichtbalans. Zo hoort het !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door B.Bibber Bekijk berichtMooi stukje natuur van hier in België ,foto verdiend die mooie commentaren , goed gedaan
MVG
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtidd heel mooi Luc ,heel veel rust in deze foto ,de glans op het water is ook heel mooi ,ook de compo (mooi uit de hoek ) is heel mooi ,mocht miss iets helderder voor mij ,maar is geen afbreuk van de foto
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtMooi beeld met goede compositie. Mag iets warmer en met meer kleur afgewerkt worden.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Mooie opname Luc met een mooi gekozen compo, wat me vooral opvalt is de perfecte belichting in zowel de lichtere delen en de schaduwdelen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
mooi.
bekeken na de latere.
krachtige foto, goed in al zijn aspecten.
De andere "Molse meren" lijken me meer documentair, bevestigen dat er in Mol meren zijn . ( punt)
( eigenlijk een oordeel in een showcase over een oordeel)
grten, GeertLast edited by geert62; 5 oktober 2017, 23:11.
Comment
-
Weet niet of ik ze nu allemaal gezien heb, zowiezo 1,2, en nu deze, en dan springt deze er toch voor mij dik boven uit...Vooral de beetje schilderachtige afwerking kan me erg bekoren hier..Erg mooi Luc..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment