Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi om met die opening aan de linkerkant te beginnen. Fraaie diepte ook !
De kleuren in de weerspiegeling zijn prachtig, en met een perfecte lichtbalans. Zo hoort het !
idd heel mooi Luc ,heel veel rust in deze foto ,de glans op het water is ook heel mooi ,ook de compo (mooi uit de hoek ) is heel mooi ,mocht miss iets helderder voor mij ,maar is geen afbreuk van de foto
idd heel mooi Luc ,heel veel rust in deze foto ,de glans op het water is ook heel mooi ,ook de compo (mooi uit de hoek ) is heel mooi ,mocht miss iets helderder voor mij ,maar is geen afbreuk van de foto
Danke Patje, mocht mss iets donkerder maar eigenlijk was het al donker aan het worden, enfin ja de zon zakte verder weg. Aan de kleuren in de foto is niet gekomen en er zat ook enkel een lensprotector filter van Marumi op de lens.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
mooi.
bekeken na de latere.
krachtige foto, goed in al zijn aspecten.
De andere "Molse meren" lijken me meer documentair, bevestigen dat er in Mol meren zijn . ( punt)
( eigenlijk een oordeel in een showcase over een oordeel)
Weet niet of ik ze nu allemaal gezien heb, zowiezo 1,2, en nu deze, en dan springt deze er toch voor mij dik boven uit...Vooral de beetje schilderachtige afwerking kan me erg bekoren hier..Erg mooi Luc..
Comment