Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
on the rocks
Collapse
X
-
-
-
Re: on the rocks
Ik ben het eens met Peter dat de dame er zeker bij mag.
Knap gedaan !Mvg Philip
Comment
-
Mooie intrigerende compo met de dame op een goede plaats.
Alleen "moet" je vanuit de dame beginnen te kijken. Vandaar opent zich een trechter naar de andere kant.
Blauw geeft een kouder gevoel, maar ik denk dat een iets warmere afwerking een realistischer beeld toont.Last edited by Johan1956; 30 september 2017, 12:14.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMooie intrigerende compo met de dame op een goede plaats.
Alleen "moet" je vanuit de dame beginnen te kijken. Vandaar opent zich een trechter naar de andere kant.
Blauw geeft een kouder gevoel, maar ik denk dat een iets warmere afwerking een realistischer beeld toont.groeten Eric
Comment
-
Ik volg Johan in zijn commentaar. De dame is voor mij een beetje een storend element. In sommige composities is een mens in een landschap een toegevoegde waarde om de grootsheid te kunnen inschatten, da's hier niet van toepassing. Je had er meer kunnen uithalen.
Comment
-
Prachtig landschap. Mij stoort de vrouw helemaal niet en al zeker niet omdat je ook de voorgrond vrij prominent in het beeld meeneemt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtIk volg Johan in zijn commentaar. De dame is voor mij een beetje een storend element. In sommige composities is een mens in een landschap een toegevoegde waarde om de grootsheid te kunnen inschatten, da's hier niet van toepassing. Je had er meer kunnen uithalen.
Ik vind juist dat op de plaats van de dame, de foto mooi opent.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMijn mening was toch echt anders. Geeft niet hoor, kan gebeuren.
Ik vind juist dat op de plaats van de dame, de foto mooi opent.
boeiend om de verschillende meningen ( en de interpretatie van de meningen ) te zien.
De dame in kwestie was er in elk geval blij mee om er bij te zijn.
Natuurlijk heb ik ook opnames ' zonder volk', maar vond zelf dat door de dame er in mee op te nemen een extra gevoel van 'meegenieten van het landschap' ontstaat.
Kwestie van kleuren : het was een avondopname en het licht boven de gletsjer was echt wel zeer blauw.
Ter vergelijking stuur ik er nu eentje zonder dame, maar met personen als referentiepunt om de schaal in te schatten ( in bootje) ( en in namiddaglicht).
bedankt om te kijken, Geert.
Last edited by geert62; 1 oktober 2017, 14:58.
Comment
-
-
De hedendaagse fotografie ginder in het verre ... Er bij of er af heeft zo zijn voor- en nadelen. Ik volg de maker en ook de omschrijving van Johan is duidelijk aangaande opbouw en sfeer.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
zeer interessante conversatie over deze foto die op en bijzondere plaats genomen werd.
Ik vind dat de dame in de foto wel een extra touch geeft aan de foto. Ben fan.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Mooie vertellende opname, de persoon mee in beeld nemen is ideaal voor in een folder
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment