Eens totaal mijn voeten geveegd aan de derdenregel ivm horizon en huisje .
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Terras met zeezicht
Collapse
X
-
-
Re: Terras zeezicht
Zolang de mat het goed blijft doen is dat geen probleem Het accent vraagt de volle aandacht en staat bang teruggetrokken in de rotsen voor het aanvallende water. Mooi van inhoud en sfeer, de horizon hoefde voor mij zelfs nietKunst is genieten - genieten is een kunst !
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtZolang de mat het goed blijft doen is dat geen probleem Het accent vraagt de volle aandacht en staat bang teruggetrokken in de rotsen voor het aanvallende water. Mooi van inhoud en sfeer, de horizon hoefde voor mij zelfs nietOorspronkelijk geplaatst door B.Bibber Bekijk berichtKnappe scherpe foto ,mooi met dat opspattend water zie de foto even graag met of zonder lucht
MVG
Comment
-
Zonder de horizon wordt de rots rechtsboven mij iets te abrupt afgesneden. Ik zou niets aan de compo in deze opname wijzigen.
Die horizon staat zeer hoog, hetgeen niet gebruikelijk is, maar mij stoort dat alleszins niet; de voorgrond is op z'n zachtst gezegd boeiend en geanimeerd.
Geslaagde opname dus.
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
Een heel mooi zeeschap, met die woest beukende goven. Lekker toch om eens eigenwijs met de horizon te doen !
Vind de afwerking wel redelijk zwaar
in de zwarten.Last edited by Johan1956; 30 september 2017, 14:03.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Knappe foto, goede contrasten.
Die "regel van drie" ... als je weet dat die bedacht is door een matig 18e eeuwse schilder die onmiddellijk na publicatie al bekritiseerd werd door zijn meer begenadigde collega"s ...
Het blijft mij een raadsel waarom zoveel fotografen daaraan blijven vastklampen, misschien bij gebrek aan eigen creatief inzicht ...
Comment
-
Mooi zoals hij is. Afblijven. Ik vind de compositie en contrasten bijzonder goed
Comment
-
zalige foto, Ivan.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Comment
-
-
Mooie opname Ivan en regels zijn er om gebroken te worden
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment