Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zolang de mat het goed blijft doen is dat geen probleem Het accent vraagt de volle aandacht en staat bang teruggetrokken in de rotsen voor het aanvallende water. Mooi van inhoud en sfeer, de horizon hoefde voor mij zelfs niet
Zolang de mat het goed blijft doen is dat geen probleem Het accent vraagt de volle aandacht en staat bang teruggetrokken in de rotsen voor het aanvallende water. Mooi van inhoud en sfeer, de horizon hoefde voor mij zelfs niet
Knappe scherpe foto ,mooi met dat opspattend water zie de foto even graag met of zonder lucht
MVG
Ik heb ook getwijfeld qua al dan niet met horizon, maar deed het uiteindelijk met horizon omdat ik zonder horizon het bovenste van de rots rechts kwijt was. Maar misschien zie ik dit wel verkeerd en is het bovenste van die rots niet zo belangrijk (?).
Zonder de horizon wordt de rots rechtsboven mij iets te abrupt afgesneden. Ik zou niets aan de compo in deze opname wijzigen.
Die horizon staat zeer hoog, hetgeen niet gebruikelijk is, maar mij stoort dat alleszins niet; de voorgrond is op z'n zachtst gezegd boeiend en geanimeerd.
Een heel mooi zeeschap, met die woest beukende goven. Lekker toch om eens eigenwijs met de horizon te doen !
Vind de afwerking wel redelijk zwaar
in de zwarten.
Last edited by Johan1956; 30 september 2017, 14:03.
Die "regel van drie" ... als je weet dat die bedacht is door een matig 18e eeuwse schilder die onmiddellijk na publicatie al bekritiseerd werd door zijn meer begenadigde collega"s ...
Het blijft mij een raadsel waarom zoveel fotografen daaraan blijven vastklampen, misschien bij gebrek aan eigen creatief inzicht ...
Comment