Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Hou je maar vast, Evelyn, want een van de grootste muggenzifters had je nog niet gehad.
Ik kan kort zijn, maar dat doe ik niet, want je foto is meer waard dan alleen "fantastisch".
In de eerste plaats je was op het juiste moment op de juiste plaats. Ook een voorbeeld dat het niet altijd een zonsopkomst of -ondergang hoeft te zijn.
Je kleuren, sluitertijd, uitsnede en compo zijn goed gekozen. Vooral de plaatsing van het vuurtorentje is subliem, in mijn ogen.
Door die op een niet alledaagse plaats te zetten, is er een aangename spanning ontstaan. Mag ik eindigen met toch : Fantastisch !
Mooie wolkenlucht die goed in beeld werd gebracht. Sterk en mooi van compo, het werkt ook zeer goed in deze uitsnede.
Ook de dynamiek in het water met deze sluitertijd komt goed tot zijn recht.
Je kan hier volgens mij ook als alternatief een dramatische zwart-witversie van maken.
Veel regeltjes aan je laars lappen (geen zonsopgang of ondergang, bijna perfect centrale compo en bewogen!) en uitkomen op een prachtwerk. Je moet het maar doen!
Gelukkig hadden de mods het ook in de gaten: Proficiat met je HOF.
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment