Vorige zondag samen met frakske en nog een Camera Libra Clubvriend in alle vroegte naar de Doode Bemde getrokken. Echt niet mijn ding, zo rond vijf uur uit mijn beddeken sukkelen. Sjans dat ik vanaf morgenochtend terug mijn terras zal kunnen bezigen. En er ligt al sneeuw vanaf 2000m of zoiets... Moet dan wel dringend nu in mijn bedde geraken. Soit...
Wijlie dus zoals gewoonlijk direct naar den dubbeleik, en daar wat fotookes gemaakt. Ik ben daar niet zo lang gebleven, omdat die fantastische boomtweeling ondertussen wat afgezaagd is. maar ja.
Waarschijnlijk komen binnenkort nog wat andere probeerselkes van die ochtend, al denk ik dat ik begonnen ben met de interessantste (maar moet de andere nog eens echt goed bekijken).
Om het wat moeilijk te maken, direct twee versies.
En ja, het kadertje heb ik van ergens hier op BD gepikt. (al moet ik heel dringend de .pdf die Johan ergens hier op BD postte eens op het gemakske lezen, heb er al doorgebladerd maar nog niet "gelezen").
Updates
(het worden wel veel foto's, maar ja, ik vind het een leuk experiment om zo te sjacheren met een opname, haha)
Vierkantig, met iets dunner randje :
In 4:3 formaat :
originelen :
Iets grotere versies :
kleur
zwartwit
Comment