Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prunje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Prunje

    Zo, vandaag ook maar eens de fiets gepakt, maar helaas kon ik geen boom vinden, Frans
    Dus daarom maar het vlakke en weidse Schouwen gefotografeerd.



    Alvast bedankt voor het kijken.

    Last edited by Johan1956; 19 september 2017, 14:41.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Prunje

    Ik kom helaas te weinig in Zeeland maar iedere keer als ik er kom ben ik onder de indruk van de weidsheid en de fenomenale luchten. Deze foto is daar weer een schoolvoorbeeld van.
    Mooi gemaakt Johan met, nog afgezien van de indrukwekkende lucht, de spiegeling, de wind en de plassen op de voorgrond.
    (ik heb nog even ingezoomd, op zoek naar een kerktoren)
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Prunje

      mooi Johan ,een geluk dat je die mooie wolkenwaaier had ,want deze maakt de foto ,knap gedaan

      Comment


      • #4
        Re: Prunje

        Heerlijk weids beeld...De mooie wolkenlucht is hier inderdaad de hele mooie aandachtstrekker...Mooi..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Prunje

          Mooie weidse opname van de Prunjepolder, zo te zien staat er eindelijk weer wat meer water op ?

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Prunje

            Wederom een heerlijk rustgevend beeld dat je hier neerzet, je signatuur wordt hier heel duidelijk.
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Prunje

              Een mooi landschap heel mooi weergegeven
              Mvg Philip

              Comment


              • #8
                Re: Prunje

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                [CENTER]Zo, vandaag ook maar eens de fiets gepakt, maar helaas kon ik geen boom vinden, Frans
                Dus daarom maar het vlakke en weidse Schouwen maar gefotografeerd.

                Alvast bedankt voor het kijken.
                Mag ik dit als zeer rare redenering en argument vinden Johan, voornamelijk de tweede zin ?
                En mag ik dit als een prachtig natuurlijk landschap beschouwen. Het hoeven niet altijd bergstreken, golvende gebieden, zee of zonsop- en ondergangen te zijn. De natuur heeft overal z'n capaciteiten en eigenheid, het is aan de fotograaf daar eerlijk, mooi en dynamisch mee om te springen - de kijker iets te vertellen - en dat is wat ik hier aanschouw
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Prunje

                  Bedankt voor jullie fijne reacties. Voelt goed.
                  Eigenlijk was er geen waaier, maar door het omhoog richten met 11 mm krijg je een dergelijk effect.
                  En gelukkig geen bomen, want die zouden dan helemaal scheef staan.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Prunje

                    de mooie wolken maken deze foto af
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Prunje

                      foto die heel mooi de leegte van het landschap in beeld brengt. Mooi !
                      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Prunje

                        Dank voor de nagekomen waardering.
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Prunje

                          heel mooi - lucht met veel dynamiek zorgt voor een gevoel van weidsheid.
                          Peter
                          mijn website : klik

                          Comment

                          Working...
                          X