Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kwade Hoek - Paal 6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Kwade Hoek - Paal 6

    Dit is de entree naar het strandgedeelte.

    Kwade hoek - Paal 6.



    Bedankt voor de belangstelling.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Kwade Hoek - Paal 6

    Dit is heel mooi voor mij. Zacht en rustgevend beeld
    Mvg Philip

    Comment


    • #3
      Re: Kwade Hoek - Paal 6

      Heerlijk minimalistisch beeld dit...Het paaltje staat klein in beeld maar is oh zo'n belangrijk aandachtspunt in de foto....Ook compo mooi met de diagonalen vanuit de hoeken..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Kwade Hoek - Paal 6

        mooie zachte foto , vooral goed om het contrast wat laag te houden ,die zorgt voor rust in je foto ,knap gedaan

        Comment


        • #5
          Re: Kwade Hoek - Paal 6

          de eenvoud maakt deze foto
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #6
            Re: Kwade Hoek - Paal 6

            Mooie zachte afwerking Johan en een knappe opname, er moet niet altijd veel te zien zijn

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Kwade Hoek - Paal 6

              zachte minimalistische opname. twijfelde wat over de paal/mens (?) omdat die het minimalisme toch wat verbreekt, maar als ik er mijn vinger op leg, verdwijnt er toch iets uit de foto. Dus, toppie zoals ie is.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Kwade Hoek - Paal 6

                Bedankt voor jullie mooie commentaren.
                Het is voor mij ook een bevestiging dat ik deze zijweg in de landschapsfotografie in de vingers begin te krijgen.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Kwade Hoek - Paal 6

                  Waar de waterbaan stopt begint het oneindig zand, begin van woestijn. Mooi verhaal merk ik hier op, zei het op mijn eigen manier van zien ! Hou je vingers soepel Johan
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kwade Hoek - Paal 6

                    Prachtige foto johan...bewijs dat minimalisme heel mooie beelden kan opleveren...maar niet gemakkelijk natuurlijk om deze beelden te schieten....om de eenvoudige reden dat de meesten onder ons (waaronder zeker ik) dit niet zien....en er achteloos meestal aan voorbijlopen....top man....👌

                    Groetjes
                    Freddy
                    https://fredor2.wixsite.com/my-site

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kwade Hoek - Paal 6

                      Bedankt voor de nagekomen mooie reacties. Wees gerust Raymond, ik had die dag een behoorlijk actieve vinger. (maar ik heb nog zoveel te bewerken.... zucht)
                      Maar om jullie niet te overvoeren, plaats ik meestal maar om de 2 of 3 dagen.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kwade Hoek - Paal 6

                        minimalistisch mooi
                        Peter
                        mijn website : klik

                        Comment

                        Working...
                        X