Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Bedankt voor al die fijne reacties, ik ga weer een beetje blozen
Ik ga je geen kans geven om weer op normale wangenkleur te komen.
Elders had ik het ook al aangegeven. Ik vind het echt een schitterende foto.
Heel mooie kleuren en de sluitertijd zorgt voor schitterende weerkaatsing op het water, en zeker niet onbelangrijk, het legt vast dat de wind de wolken precies de goede kant op blies.
Mooi, Frans ! Fijn dat je de macrolens er een keer af gedaan hebt om ons te plezieren.
Hele mooie Frans...Toen ik hem opende was mijn eerste gedachte wat aan de donkere kant, maar eigenlijk is dat just de kracht, hierdoor gaat de aandacht des te meer naar de mooie dynamische wolken en het mooie licht op het water...Knap..
Bijzonder knap ! En zeker met die LE; de weerspiegeling in de gladde zee is heel mooi.
Ik weet één ding: Dat is ginds in Nieuwpoort een fotografisch vruchtbare bakkerij. En moest ik van die bakker zijn ik zou vragen om hem op canvas te verkrijgen en hem dan een plaats te geven in het vizier van alle klanten.
WOW, kan alleen die overvloed van positieve reacties beamen.
De inspanning om vroeg op te staan heeft zijn vruchten hier afgeworpen. Mooie sfeer en supergoed vastgelegd.
mvg,
Raf.
Comment