Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwpoort, te vroeg voor de bakker :D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwpoort, te vroeg voor de bakker

Bedankt voor al die fijne reacties, ik ga weer een beetje blozen
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Bedankt voor al die fijne reacties, ik ga weer een beetje blozen
      Ik ga je geen kans geven om weer op normale wangenkleur te komen.
      Elders had ik het ook al aangegeven. Ik vind het echt een schitterende foto.
      Heel mooie kleuren en de sluitertijd zorgt voor schitterende weerkaatsing op het water, en zeker niet onbelangrijk, het legt vast dat de wind de wolken precies de goede kant op blies.
      Mooi, Frans ! Fijn dat je de macrolens er een keer af gedaan hebt om ons te plezieren.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Hele mooie Frans...Toen ik hem opende was mijn eerste gedachte wat aan de donkere kant, maar eigenlijk is dat just de kracht, hierdoor gaat de aandacht des te meer naar de mooie dynamische wolken en het mooie licht op het water...Knap..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

Comment

Bijzonder knap ! En zeker met die LE; de weerspiegeling in de gladde zee is heel mooi.

Ik weet één ding: Dat is ginds in Nieuwpoort een fotografisch vruchtbare bakkerij. En moest ik van die bakker zijn ik zou vragen om hem op canvas te verkrijgen en hem dan een plaats te geven in het vizier van alle klanten.

Mvg.,
          Smets84.

Comment

WOW, kan alleen die overvloed van positieve reacties beamen.
            De inspanning om vroeg op te staan heeft zijn vruchten hier afgeworpen. Mooie sfeer en supergoed vastgelegd.
            mvg,
            Raf.

Comment

Working...
            X