Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gouden Windmolens - UPDATE

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gouden Windmolens

Compo zit goed en de foto straalt een en al sfeer uit, al vind ik wel dat het goudgele misschien iets teveel is aangezet.

Mvg.,
    Smets84.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk bericht
      Compo zit goed en de foto straalt een en al sfeer uit, al vind ik wel dat het goudgele misschien iets teveel is aangezet.

Mvg.,
      Smets84.
      Hey Smets84,

Bedankt voor je comment! Zoals hierboven reeds aangegeven is dit misschien wel het geval, al maakt het ook deel uit van de sfeer en is het puur smaak. Ik heb nog enkele varianten, waarbij ik het wat minder zal doorduwen... To be continued dus ;-)
      ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
      Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

Comment

Knap beeld !
        Aan dat "iets te gelig" bezondig ik mij ook wel eens in het enthousiasme van het schuiverkesmoment
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Knap beeld !
          Aan dat "iets te gelig" bezondig ik mij ook wel eens in het enthousiasme van het schuiverkesmoment
          Bedankt Frans! Blij dat ik niet alleen ben met dat enthousiasme tijdens het 'schuiverkesmoment'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mattias Furniere Bekijk bericht
            Dank je Djivan! Meer kantelen was niet mogelijk, kreeg dan storende elementen in de compo, maar het is wel iets waar ik de volgende keer zal op letten!
            Ik begrijp je niet goed. Je kan toch altijd de foto nu nog iets kantelen, het is echt niet zoveel.
            En storende elementen krijg je daardoor zeker niet in beeld, alleen misschien een iets kleiner beeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Ik begrijp je niet goed. Je kan toch altijd de foto nu nog iets kantelen, het is echt niet zoveel.
              En storende elementen krijg je daardoor zeker niet in beeld, alleen misschien een iets kleiner beeld.
              Hey Djivan,

Ik dacht dat je de compositie zelf nog iets ging naar links draaien, terwijl jij het hebt over hem wat verschuiven in de nabewerking. Mijn excuses, verkeerd geïnterpreteerd. Ik probeer het even om te kijken wat het geeft. Indien ok, plaats ik een update hieronder

Comment

Working...
              X