Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kinderdijk 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Kinderdijk 2

    Deze was tussen het blauwe uur en zonsopgang

    DSC_0011 by lennert trevels
    Last edited by LesC; 3 augustus 2017, 11:14.

  • #2
    Re: Kinderdijk 2

    <KNIP>
    Als je de volledige resolutie laadt is de foto wel scherp. Mooie en interessante foto maar ik twijfel nog over de bewerking

    Moderator Note: Citaat uit verwijderde post weggehaald.
    Last edited by LesC; 3 augustus 2017, 09:35.
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Kinderdijk 2

      Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
      Als je de volledige resolutie laadt is de foto wel scherp. Mooie en interessante foto maar ik twijfel nog over de bewerking
      Dat had ik uiteraard gedaan maar als je dan nog eens klikt om in te zoomen dan vind ik er toch veel minder scherp aan.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Kinderdijk 2

        Erg mooie van deze zo bekende plaats...Kwa compo zeker origineel, en erg mooie kleurtjes..
        Zeker de moeite om deze via een goede host hier te posten, nu wat omslachtig.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Kinderdijk 2

          Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
          Erg mooie van deze zo bekende plaats...Kwa compo zeker origineel, en erg mooie kleurtjes..
          Zeker de moeite om deze via een goede host hier te posten, nu wat omslachtig.
          ik volg Jos, mooi die grote versie.
          groeten, Kristof
          Canon EOS 5D mkII

          Comment


          • #6
            Re: Kinderdijk 2

            Goed bezig Areon en dat meen ik ! Ik ben blijkbaar de enige die iets zegt over de voorgrond in je foto's dus het zal wel aan mij liggen maar die kunnen volgens mij in al de drie de foto's beter. Hier bijvoorbeeld teveel opgelicht en nogal in een vreemde hoek in beeld gebracht. Nogmaals is mijn persoonlijke visie en niet om je aan te vallen of zo maar net omdat je zo goed bezig bent !
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Kinderdijk 2

              Voor de voorgrond heb ik inderdaad mijn flits gebruikt ik was bang dat ik anders in de nabewerking teveel detail zou verliezen omdat het nog zo donker was.
              Ik probeer veel op men gevoel te leren. Ik kan je wel mss volgen dat het iets te hard ik opgelicht en met wat teveel aandacht gaat lopen.

              Comment


              • #8
                Re: Kinderdijk 2

                Moderator Note: Omdat de foto nu wel reglementair is, heb ik 'm terug op zijn plaats gezet in Oordeel/Natuur & Landschappen, en de overbodig geworden opmerkingen geschrapt. Nu pas kan de evaluatie eigenlijk beginnen. Maar gelieve ook rekening te houden met andere geldende regels (bv: slechts één topic per dag in hetzelfde subforum. Dank voor je begrip & medewerking.
                Last edited by LesC; 3 augustus 2017, 11:17.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment

                Working...
                X