Graag jullie mening Dank bij voorbaat!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Noorwegen
Collapse
X
-
-
Re: Noorwegen
Heel dreigend. Wat ik persoonlijk zou doen, is onderaan een beetje croppen zodat de weg links uit de onderhoek vertrekt en de zijbermen van de weg, die nu praktisch dichtgelopen zwart zijn, wat oplichten.
Makkelijk te doen dat laatste (in schaduwen/hooglichten) e wellicht nog op ander manieren ook, en dan zie je nog mooi de groene begroeiing links en rechts van de weg.
Maar dit is slechts mijn mening hé, er volgen wellicht nog andere.
-
Heel dreigend tafereel en ik ben benieuw wat er achter de bocht ligt. Voor mij hoeft er niets opgelicht of gesneden te worden.
Comment
-
niet helemaal mijn ding ,vind het vooral te donker ,en vooral veel halo's boven de bergen ,foto lijkt mij ook wat onscherp overkomen ,er hangt ook een groen/blauwe waas over ,asfalt zou toch zwart moeten zijn dacht ik ,allee mijn mening hè ,miss was dit allemaal jou bedoeling
Comment
-
-
ondanks de zeer zware bewerking heeft het wel wat.
krijg wel nekpijn door de gekozen camerapositie en er is 0,0 scherpte.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Mooi sfeerbeeld waarbij ik alleen de bermen wat zou oplichten.
Vooral niets veranderen aan de lucht en de weg.Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
-
-
Idd mooi beeld voor op de kaft van een thriller. Technisch misschien niet helemaal in orde maar voor mij primeert het gevoel in een foto
Comment
-
er zouden hier meer van die technisch niet perfecte beelden moeten komen maar die o zo verhalend zijn.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichter zouden hier meer van die technisch niet perfecte beelden moeten komen maar die o zo verhalend zijn.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment