Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat kan ik best geloven dat je daar een ganse avond blij mee bent. Heel mooi. Mij is het nog nooit gelukt om tijdens het blauwe uurtje een mooie foto te maken.
Groeten,
Geert
Die is zeker heel mooi. Prachtige compo en kleuren.
L.E. en met zo'n tegenlicht is niet eenvoudig. (de zon gaat dan erg snel) Moet dat ook nog eens gaan proberen.
Vraagje : 1 opname of een blend ?
ik persoonlijk ben niet zo te vinden voor te veel gefotografeerde plaatsen, maar deze versie is wel subliem.
(wat is dat hier allemaal ? na wat afwezigheid zie ik de foto van stoffograaf, dan die van bopatje, en nu die van jou, alle drie al even subliem. tss...)
Die is zeker heel mooi. Prachtige compo en kleuren.
L.E. en met zo'n tegenlicht is niet eenvoudig. (de zon gaat dan erg snel) Moet dat ook nog eens gaan proberen.
Vraagje : 1 opname of een blend ?
Bedankt voor alle reacties
Johan het zal je misschien verbazen maar ik werk eigenlijk nooit met blends.
Comment