Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtige rustgevende foto. Een gebied dat wij nog nooit bezocht hebben, en een cameratechniek (lange sluitertijd via Lee-filters?) die wij nog niet beheersen. Maar jij wel, en hoe!
Zalige plaat en puntgave techniek hoor.
Geen wonder dat mosselen zo lekker smaken.
Eén opmerking (en daar kan jij als fotograaf niets aan veranderen ter plaatse): spijtig dat de heuvels vanaf links niet nog meer in de mist kwamen te liggen; zou de sfeer nog serener gemaakt hebben.
Zalige plaat en puntgave techniek hoor.
Geen wonder dat mosselen zo lekker smaken.
Eén opmerking (en daar kan jij als fotograaf niets aan veranderen ter plaatse): spijtig dat de heuvels vanaf links niet nog meer in de mist kwamen te liggen; zou de sfeer nog serener gemaakt hebben.
het was eigenlijk geen mist maar motregen in werkelijkheid kon ik er niet veel aan veranderen ,maar zou in principe wel in PS kunnen ,maar ik zal het zo laten ,maar wel een mooie opmerking
Heel mooi!!
Dit soort lange sluitertijd fotografie waarbij je zo'n mooi surrealistisch effect krijgt vind ik altijd top....Chique ook hoe het groen er zo mooi uitspringt..Hele knappe Patrick..
Heel mooi!!
Dit soort lange sluitertijd fotografie waarbij je zo'n mooi surrealistisch effect krijgt vind ik altijd top....Chique ook hoe het groen er zo mooi uitspringt..Hele knappe Patrick..
Comment