Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rust en kalmte.....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Rust en kalmte.....

.....in de vroege ochtend, de laatste tijd vertroef ik terug wat regelmatiger aan 't Schulensmeer, je hoeft niet altijd te fotograferen .....daar zijn is al genoeg

update

Bedankt voor 't kijken
    Last edited by JLM; 22 juli 2017, 20:01.

Re: Rust en kalmte.....

Heerlijk beeld..
    Zeer mooie kleuren, welke ook nog eens mooi terugkomen in de reflectie, en mooi weidse compo welke veel rust geeft..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Comment

Zeer geslaagd, prachtige kleuren en reflectie
      groeten, Kristof
      Canon EOS 5D mkII

Comment

Zeker een mooi landschap om vaker te vertoeven. Goed neergezet
        http://www.smuttynose.nl

Comment

knappe kleuren
          nikon coolpix s9100

Comment

en die rust en kalmte is er ook ,echt heel mooi ,vooral de mooie reflectie en kleuren die terugkeren in het water
            ik zie wel wat halo's rond de boomkruinen ,maar ja daar ben ik snel op gefixeerd

Comment

Wat een heerlijk, kleurige rustgevende plaat. Mooi hoor.
              Goed om de pol riet rechts mee te nemen. Ook daar is een lichte halo te zien.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                en die rust en kalmte is er ook ,echt heel mooi ,vooral de mooie reflectie en kleuren die terugkeren in het water
                ik zie wel wat halo's rond de boomkruinen ,maar ja daar ben ik snel op gefixeerd
                Door de schaduwen wat op te lichten is er idd een lichte halo onstaan, in de update zou dit euvel verholpen moeten zijn, mooi opgemerkt en bedankt voor de reactie

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Wat een heerlijk, kleurige rustgevende plaat. Mooi hoor.
                Goed om de pol riet rechts mee te nemen. Ook daar is een lichte halo te zien.
                Bedankt voor de reactie

Comment

Zalige Up !
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Knap van sfeer, mooi van diepte En wanneer loop ik je daar eens tegen het lijf ?
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

heel mooi - rustgevend plaatje
                      Mooie rimpel op het water
                      Peter
                      mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
                        Door de schaduwen wat op te lichten is er idd een lichte halo onstaan, in de update zou dit euvel verholpen moeten zijn, mooi opgemerkt en bedankt voor de reactie

Bedankt voor de reactie
                        Ja update is prachtig ,ik ben daar nu eenmaal heel gevoelig aan , soms zie ik dat niemand deze opmerking heeft, dan vraag ik mij af of ik niet teveel aan het muggenziften ben [emoji57]

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                          Knap van sfeer, mooi van diepte En wanneer loop ik je daar eens tegen het lijf ?
                          Aha, nog een Schulensmeer-fan ik moet zeggen dat ik maar af en toe een collega fotograaf tegen kom aan 't meer, 't is natuurlijk ook een uitgestrekt gebied.
                          Misschien kunnen we eens afspreken voor een (kleine) wandeling en daarbij wat ervaringen uit wisselen.

Bedankt voor de reactie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
                            Aha, nog een Schulensmeer-fan ik moet zeggen dat ik maar af en toe een collega fotograaf tegen kom aan 't meer, 't is natuurlijk ook een uitgestrekt gebied.
                            Misschien kunnen we eens afspreken voor een (kleine) wandeling en daarbij wat ervaringen uit wisselen.

Bedankt voor de reactie
                            Een 'Schulensmeerfan' is misschien iets overdreven maar is voor mij toch een interessant gebied om rond te dwalen, te observeren en als ik mijn toestel bij heb een fotootje te schieten. M.a.w. ik ga geregeld wandelen (zowat overal volgens de seizoenen) doch zelden met mij fototoestel, deze neem ik mee als ik echt op fotojacht ga naar gelang de observatie en interessantheid welke ik geregistreerd heb. Enkel op reizen heb ik het fototoestel altijd bij, uiteraard ! Alles is mogelijk, merk veel mensen met toestellen maar of ze bij BD plaatsen is moeilijk op zicht te zien hé, en ja, een babbel behoort tot de mogelijkheid - we zien nog wel
                            Bedankt voor uw reactie en uitnodiging.
                            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Bedankt voor het plaatsen van de update. Stukken beter.
                              Maar.... achter het polletje riet is er weinig of niets verandert.
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
                              X