Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
.....in de vroege ochtend, de laatste tijd vertroef ik terug wat regelmatiger aan 't Schulensmeer, je hoeft niet altijd te fotograferen .....daar zijn is al genoeg
en die rust en kalmte is er ook ,echt heel mooi ,vooral de mooie reflectie en kleuren die terugkeren in het water ik zie wel wat halo's rond de boomkruinen ,maar ja daar ben ik snel op gefixeerd
en die rust en kalmte is er ook ,echt heel mooi ,vooral de mooie reflectie en kleuren die terugkeren in het water ik zie wel wat halo's rond de boomkruinen ,maar ja daar ben ik snel op gefixeerd
Door de schaduwen wat op te lichten is er idd een lichte halo onstaan, in de update zou dit euvel verholpen moeten zijn, mooi opgemerkt en bedankt voor de reactie
Door de schaduwen wat op te lichten is er idd een lichte halo onstaan, in de update zou dit euvel verholpen moeten zijn, mooi opgemerkt en bedankt voor de reactie
Bedankt voor de reactie
Ja update is prachtig ,ik ben daar nu eenmaal heel gevoelig aan , soms zie ik dat niemand deze opmerking heeft, dan vraag ik mij af of ik niet teveel aan het muggenziften ben [emoji57]
Knap van sfeer, mooi van diepte En wanneer loop ik je daar eens tegen het lijf ?
Aha, nog een Schulensmeer-fan ik moet zeggen dat ik maar af en toe een collega fotograaf tegen kom aan 't meer, 't is natuurlijk ook een uitgestrekt gebied.
Misschien kunnen we eens afspreken voor een (kleine) wandeling en daarbij wat ervaringen uit wisselen.
Aha, nog een Schulensmeer-fan ik moet zeggen dat ik maar af en toe een collega fotograaf tegen kom aan 't meer, 't is natuurlijk ook een uitgestrekt gebied.
Misschien kunnen we eens afspreken voor een (kleine) wandeling en daarbij wat ervaringen uit wisselen.
Bedankt voor de reactie
Een 'Schulensmeerfan' is misschien iets overdreven maar is voor mij toch een interessant gebied om rond te dwalen, te observeren en als ik mijn toestel bij heb een fotootje te schieten. M.a.w. ik ga geregeld wandelen (zowat overal volgens de seizoenen) doch zelden met mij fototoestel, deze neem ik mee als ik echt op fotojacht ga naar gelang de observatie en interessantheid welke ik geregistreerd heb. Enkel op reizen heb ik het fototoestel altijd bij, uiteraard ! Alles is mogelijk, merk veel mensen met toestellen maar of ze bij BD plaatsen is moeilijk op zicht te zien hé, en ja, een babbel behoort tot de mogelijkheid - we zien nog wel
Bedankt voor uw reactie en uitnodiging.
Comment