Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De laatste avond...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: De laatste avond...

    Proficiat met je HoF!
    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com
    "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

    Comment


    • #17
      Re: De laatste avond...

      proficiat met je HOF!
      groeten, Kristof
      Canon EOS 5D mkII

      Comment


      • #18
        Re: De laatste avond...

        Mooi en proficiat !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #19
          Re: De laatste avond...

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          mooi gedaan ,al vind ik zelf (is mijn persoonlijke menig hè ) als het een collage is dat dit miss vooraf wordt meegedeeld , want soms is het zo moeilijk om het verschil te maken tussen PS en werkelijkheid ,al vind ik het wel mooi gedaan hoor
          Goh, deels mee eens, maar ook weer niet.
          Als ik het vooraf had meegedeeld krijg je meteen een andere stempel opgedrukt, terwijl voor mij het uiteindelijke resultaat telt.

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Proficiat met deze opname in de HOF
          Zou inderdaad leuk geweest zijn om te weten hoe het beeld is samengesteld

          grts
          Sieg
          Ik had deze foto met mijn dochtertje als onderwerp willen maken, maar op dat uur van de avond lagze altijd knock-out in haar bedje na een drukke speeldag.
          Het meisje op de schommel is dus een gratis te gebruiken clip-art dat ik van het net geplukt heb.
          De rest is zoals het was.

          Bedankt voor de hof en de felicitaties!
          Groetjes,
          Dominic

          Comment


          • #20
            Re: De laatste avond...

            Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
            Goh, deels mee eens, maar ook weer niet.
            Als ik het vooraf had meegedeeld krijg je meteen een andere stempel opgedrukt, terwijl voor mij het uiteindelijke resultaat telt.


            Ik had deze foto met mijn dochtertje als onderwerp willen maken, maar op dat uur van de avond lagze altijd knock-out in haar bedje na een drukke speeldag.
            Het meisje op de schommel is dus een gratis te gebruiken clip-art dat ik van het net geplukt heb.
            De rest is zoals het was.

            Bedankt voor de hof en de felicitaties!
            dat laatste had ik vermoed ,en ik ben eerlijk ,de lijn rond het model is veel te vloeiend en je ziet geen enkel haartje buiten die lijn steken ,daarom dat ik ook deze opmerking gaf miss kijk ik iets te gedetailleerd ,maar is miss klein beetje misvorming van mij ,maar miss kan dit ook een tip zijn als je zoiets doet dit echt ook heel moeilijk is om te verbergen ,vooral wat haren betreft ,er bestaan wel methoden in PS om dit onopgemerkt te doen maar zoiets heb ik in scholing geleerd ,en is niet echt gemakkelijk ,moest ik het ooit zelf toepassen zou ik het persoonlijkshalve wel bij voorbaat zeggen ,anders weet men niet of je foto's in de toekomst getrukeerd zijn of niet , is geen verwijt hoor alleen maar een tip
            maar niettemin het totaalbeeld is mooi en er zit een verhaal in die vanzelfsprekend is daarom alleen al een verdiende HOF proficiat

            Comment


            • #21
              Re: De laatste avond...

              Gezien in de HOF.
              Dikke proficiat.

              groetjes

              moniq
              groetjes, moniq (BD1321BE)

              A picture paints a thousand words

              Comment


              • #22
                Re: De laatste avond...

                Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                Ik had deze foto met mijn dochtertje als onderwerp willen maken, maar op dat uur van de avond lagze altijd knock-out in haar bedje na een drukke speeldag.
                Het meisje op de schommel is dus een gratis te gebruiken clip-art dat ik van het net geplukt heb.
                De rest is zoals het was.!
                Bedankt Dominic voor je uitleg, nu je het zegt valt het inderdaad op

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #23
                  Re: De laatste avond...

                  Zibro, proficiat met je HOF!
                  mvg,
                  marcel

                  Comment

                  Working...
                  X