Update
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Light is coming + update
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Light is coming
Weer een super moment hier te pakken hoor...Het licht en reflecties op het natte zand zijn erg mooi, en natuurlijk die meeuw die ook nog eens precies de juiste kant op kijkt..
Het boeitje rechts zou ik persoonlijk wel wegshoppen...Heb je hier ook nog een variant met een kortere sluitertijd voor de lucht?
De beweging in de lucht het voor mij nu net niet..Oftewel veel langere sluitertijd of gewoon kort houden..Maar kan smaak zijn natuurlijk..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtWeer een super moment hier te pakken hoor...Het licht en reflecties op het natte zand zijn erg mooi, en natuurlijk die meeuw die ook nog eens precies de juiste kant op kijkt..
Het boeitje rechts zou ik persoonlijk wel wegshoppen...Heb je hier ook nog een variant met een kortere sluitertijd voor de lucht?
De beweging in de lucht het voor mij nu net niet..Oftewel veel langere sluitertijd of gewoon kort houden..Maar kan smaak zijn natuurlijk..
Comment
-
-
Mooie opname Kurt en door de gekozen uitsnede toont deze heel weids
Omzetting is ook heel mooi uitgevoerd, zijn we gewend van jou
Persoonlijk zou ik het lichte streepje rechtsboven wegclonen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
heel mooie opnmane, mooie indeling, meeuw, paviljoen en zon.
ik zou er rechts durven een stukje afdoen.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Heel mooie omzetting. Schitterend met die lichtstreep op het zand. De meeuw speelt zijn figurantenrol op een voortreffelijke manier.
Ik snap Jos zijn opmerking wel over de lucht. Ook het streepje.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Bedankt allen om te kijken en te reageren. Ik heb jullie suggesties ter harte genomen en nog een upje geplaatst (stukje rechts af en streepje weg)
Comment
-
-
update is al beter, maar met een stukje eraf bedoelde ik een heel stuk eigenlijk
ongeveer 1/5 à 1/4
rechterkant heeft geen meerwaarde en de foto zal nog steeds een weids beeld geven.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Bedankt voor de update Kurt...Zonder de boei en inderdaad ook het streepje rustiger geworden..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment