Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Knap, vooreerst de omzetting maar ook de plaatsing van de elementen.
Het licht was er al een beetje, en die meeuw is prachtig
Het formaat is knap voor een pier vanuit dit standpunt.
Weer een super moment hier te pakken hoor...Het licht en reflecties op het natte zand zijn erg mooi, en natuurlijk die meeuw die ook nog eens precies de juiste kant op kijkt..
Het boeitje rechts zou ik persoonlijk wel wegshoppen...Heb je hier ook nog een variant met een kortere sluitertijd voor de lucht?
De beweging in de lucht het voor mij nu net niet..Oftewel veel langere sluitertijd of gewoon kort houden..Maar kan smaak zijn natuurlijk..
Weer een super moment hier te pakken hoor...Het licht en reflecties op het natte zand zijn erg mooi, en natuurlijk die meeuw die ook nog eens precies de juiste kant op kijkt..
Het boeitje rechts zou ik persoonlijk wel wegshoppen...Heb je hier ook nog een variant met een kortere sluitertijd voor de lucht?
De beweging in de lucht het voor mij nu net niet..Oftewel veel langere sluitertijd of gewoon kort houden..Maar kan smaak zijn natuurlijk..
Bedankt Jos voor je comment. Het boeitje was inderdaad overbodig en heb ik meteen weggehaald, per ongeluk ook al de originele foto verwijderd maar het is een minieme aanpassing. De lucht zal zo moeten blijven want geen identieke plaat met andere lucht. persoonlijk vind ik het nog meevallen maar geef toe dat een nog langere sluitertijd misschien beter had geweest, maar of de meeuw er dan nog had geweest
de lucht is natuurlijk kwestie van smaak ,op deze manier wordt het beeld een beetje surrealistisch ,knappe compo en vooral die meeuw doet het hem , mooie omzetting ook
Mooie opname Kurt en door de gekozen uitsnede toont deze heel weids
Omzetting is ook heel mooi uitgevoerd, zijn we gewend van jou
Persoonlijk zou ik het lichte streepje rechtsboven wegclonen
Heel mooie omzetting. Schitterend met die lichtstreep op het zand. De meeuw speelt zijn figurantenrol op een voortreffelijke manier.
Ik snap Jos zijn opmerking wel over de lucht. Ook het streepje.
update is al beter, maar met een stukje eraf bedoelde ik een heel stuk eigenlijk
ongeveer 1/5 à 1/4
rechterkant heeft geen meerwaarde en de foto zal nog steeds een weids beeld geven.
Comment