Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijnwerkers kerkhof

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijnwerkers kerkhof

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
    Dan zal ik mij wel vergist hebben. Een verkeerde bril behoort ook tot de mogelijkheden. Bedankt voor de info.
    Bedankt voor de reactie [emoji4]

Sent from my SM-J111M using Tapatalk

Comment

Heel mooi contrast tussen de voor en achtergrond...Vooral kwa kleuren....Deze is kwa scherpte wel stukken beter dan je andere foto..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dosdots Bekijk bericht
        Wat wordt bedoeld met "registratie"?

De foto werd vanuit een laag standpunt genomen omwille van de helling waarop ik stond.

Je beantwoordt in feite bijna de vraag : Een opname maken vanuit een bepaalde hoek om het juiste effect te bekomen, in dit geval je eigen visie dus ook de 'helling' waarop je stond. Deze kunnen uiteraard sterk verschillen in opvatting en persoonlijk gevoel, en denk hierbij dat je een andere voorstelling had kunnen kiezen die voor mij (weer persoonlijk) boeiender zou geweest zijn ! Hopelijk is bij deze het probleem opgelost
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dosdots Bekijk bericht
          De foto die ik heb opgeladen van het kerkhof is 2 mb groot op mijn geheugenkaart. 1920 pixels in de lengte.

Toch is de foto die hier staat maar 101kb groot hoor
          Maar wat bedoel je juist met een foto opgeladen vanaf je geheugenkaart ?
          Heb je deze rechtstreeks naar de app op je telefoon opgeladen dan en vanaf daar verkleint ?
          Maak je de foto's op je 550D in jpeg of RAW ?

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Toch is de foto die hier staat maar 101kb groot hoor
            Maar wat bedoel je juist met een foto opgeladen vanaf je geheugenkaart ?
            Heb je deze rechtstreeks naar de app op je telefoon opgeladen dan en vanaf daar verkleint ?
            Maak je de foto's op je 550D in jpeg of RAW ?

grts
            Sieg
            De foto is getrokken in Raw, bewerkt in Camera Raw (Photoshop) en met de Nik color efex plugin. Bewaard in Jpg formaat maximum kwaliteit. Deze jpg verklein ik via Snapseed tot de vereiste maximum resolutie van Belgian Digital (1920 pixels). Dr verkleinde file is nog 2mb groot. Vandaar laadt ik deze file op naar Belgium digital dat ik gebruik via een Android app die tapatalk heet.

Blijkbaar moet er ergens nog reductie van kwaliteit gebeuren tijdens dit opladen dan?

Als ik de originele jpg wil opladen naar Belgium Digital lukt dat niet.

Comment

Met de geheugenkaart bedoel ik een 16 gb flash drive waarop ik een aantal foto's heb staan. Die flash drive sluit ik aan op mijn Android telefoon waar het programa Snapseed op staat. Ik save de verkleinde foto's op de telefoon en laad ze van daar op naar de website

Comment

Working...
              X