Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is inderdaad een overvloed aan opnames uit Schotland / Engeland de laatste tijd, begint meer en meer op een reisbrochure te lijken
Maar in ieder geval ik ben fan en kan meegenieten van al dat schoons
Dit is weer zo'n prachtige opname, vooral de rust in de voorgrond en de dreiging in de verte maakt dit tot een hele knappe plaat
Ik zou zeggen, niet stoppen met posten!
Hier kan iedereen van genieten met zijn eigen manier van kijken en interpreteren.
Over de foto dan, intense sfeer door die wolken, het groen dat tot in zee loopt en dan die zachte witte plukken(schapen).
Er zit voor mij heel veel in waarom deze plaat prachtig is.
Voor mij is de compo eentje waar ik bij denk : Waarom heb ik dat niet gezien. Zo mooi, hoe de structuur van de heuvel je fraai naar het kasteel (nou ja) leidt.
Je trof ook een bijzonder mooie lucht, die heel mooi uitkomt. De lichtvlek op het water is ook zeker fraai, maar misschien iets te licht, t.o.v. de lichtbron ?
Bedankt voor de grote !
Super met die dreigende lucht in de achtergrond, en zeker zo mooi is hoe het licht zo verschillend is in intensiteit over het landschap...Van licht naar donker weer naar licht...Prachtig...
Inderdaad zelfde gedachte als mijn vader...We waren daar midden op de dag, maar ik voel me ook een beetje stom dat ik deze compo zelf niet heb gezien..
De afwerking legt je geen windeieren Patrick, maar ik zwijg Ben daar ook geweest, maar ik zeg niets En als ik al iets te zeggen heb, dan is dat dit een 'werk' is van Bopatje, heel mooi tot op het randje
Vooral de grote versie waar de lucht wat meer plaats krijgt vind ik heel mooi, echt genieten. ( In de afwerking vind ik de helderheid of scherpte net iets teveel)
Ik kan me in grote lijnen aansluiten bij de vorige commentaren, mooi landschap, mooi in beeld gebracht. Ik vind alleen het contrast en de verzadiging ietsje té.
Comment