Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt voor de reacties.
Aangezien iedereen denkt wat meer contrast nodig is heb ik een up geplaatst.
Oogt inderdaad beter, ook al was het donker weer.
Raf.
Bedankt voor de reacties.
Aangezien iedereen denkt wat meer contrast nodig is heb ik een up geplaatst.
Oogt inderdaad beter, ook al was het donker weer.
Raf.
wij weten dat niet he dat het donker weer was. fotograferen is liegen. altijd. het is zelfs zo dat de beste foto's expliciet gebruik maken van de leugenachtige praktijken van je camera. dat is imho net het verschil met een snapshottie.
Bedankt voor de commentaren!
Interessant voor mij bij dit beeld was dat die bootjes de blik als het ware leiden naar die grote witte huizen. Dat is nu een museum en die huizen zijn een paar eeuwen oud (zeer oud voor Amerika). Dit noemt men de Ryan Promises, waar enkele eeuwen geleden reeds handel gedreven werd in de kabeljauw die op de Grand Banks gevist werd en naar Europa verzonden werd (gezouten in tonnen).
De geelgekleurde gebouwen links maken deel uit van een groot visverwerkend bedrijf "Ocean Choice", dat hier voornamelijk Snow Crab verwerkt (soort grote zeespin).
mvg,
Raf.
Comment