Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja die is ook weer raak he!!....Echt prachtig, de hele lange sluitertijd geeft hier echt een hele mooie rust over de hele foto, mooie kleuren had je hier ook weer..
ik was getuige van deze foto ,jij stond daar een paar water treden hoger
heeeeeel knap Kristof ,mmoie details in de voorgrond en die zachtgekleurde lucht ,super zeg
Mooi en zacht licht, subtiele kleurtjes waarbij het geel rechts wat steviger is, erg scherpe rotsen in contrast met dat zilveren water...
Wanneer ik dat zo bekijk, wil ik er heen.
ik was getuige van deze foto ,jij stond daar een paar water treden hoger
heeeeeel knap Kristof ,mmoie details in de voorgrond en die zachtgekleurde lucht ,super zeg
idd Patrick, deze is heel waarschijnlijk op hetzelfde moment genomen als deze van jou (klik) met diezelfde wolken boven de bergen.
heb je mij niet moeten wegpoetsen in jouw foto?
alvast hartelijk dank iedereen voor de fijne reacties
idd Patrick, deze is heel waarschijnlijk op hetzelfde moment genomen als deze van jou (klik) met diezelfde wolken boven de bergen.
heb je mij niet moeten wegpoetsen in jouw foto?
Comment