Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Belgische Heide
Collapse
X
-
-
Re: Belgische Heide
Goed gezien en goed vastgelegd
Mooi die donkergroene band zo in het midden
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Voor een eenzame boom zou de achtergrond beter wat verder weg liggen en wat vager zijn of beter nog er helemaal niet zijn. De boom en achtergrond plakken nu wat samen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtIn de heide is altijd wat te beleven, in alle seizoenen het hele jaar door. Goede compo
Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtGoed gezien en goed vastgelegd
Mooi die donkergroene band zo in het midden
grts
Sieg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk berichtstaat hij niet wat schuin?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtVoor een eenzame boom zou de achtergrond beter wat verder weg liggen en wat vager zijn of beter nog er helemaal niet zijn. De boom en achtergrond plakken nu wat samen.
Comment
-
nog een kleine opmerking : ik denk dat het gras op de voorgrond net iets te veel verscherpt is.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Fraaie compo.De boom komt m.i. genoeg vrij door de kale stam. Het groen erboven steekt dan weer af tegen de lucht.
Contrast (in de blacks) is nogal fors. WB zou wat aangepast kunnen worden. Geheel oogt nu wat koud. Mocht je aan willen passen, zou ik naar de kleur van de wolken kijken. (zijn meestal neutraal grijs)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtnog een kleine opmerking : ik denk dat het gras op de voorgrond net iets te veel verscherpt is.
Toch bedankt voor je reactie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dedonatis Bekijk berichtOei, ik heb enkel via een laag masker de boom verscherpt de rest is zoals het was, buiten het contrast is er op het overige van de afbeelding niets van verscherping toegepast. De 17-55 2.8 van Nikon gedraagt zich op de D7200 voor mij voldoende scherp in tegenstelling tot wat er soms wordt geschreven/beweerd.
Toch bedankt voor je reactie!mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtin RAW of in JPG gefotografeerd ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtFraaie compo.De boom komt m.i. genoeg vrij door de kale stam. Het groen erboven steekt dan weer af tegen de lucht.
Contrast (in de blacks) is nogal fors. WB zou wat aangepast kunnen worden. Geheel oogt nu wat koud. Mocht je aan willen passen, zou ik naar de kleur van de wolken kijken. (zijn meestal neutraal grijs)
Comment
Comment