Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsopgang/landschap
Collapse
X
-
-
Re: Zonsopgang/landschap
2 knappe tegenlicht opnames, goed onder controle weten te houden..
De 1e heeft wel sterk mijn voorkeur, mede door de fraaie warme WB.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Duidelijke voorkeur voor de tweede bij mij.
Compo is geslaagd. Mooi strijklicht over de velden die enorme diepte in de foto creëren en de cirrusslierten van wolken doen de lucht geen moment vervelen.
Ik vermoed dat dit niet anders dan een blending kan zijn; die is ook geslaagd.
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
-
Het asfalt in de voorgrond van de eerste is spijtig, misschien kan je de onderkant eraf snijden
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
vooral de tweede kan me bekoren. Het huis stoort inderdaad wat, maar ja.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
voor mij ook je tweede die is mooiGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
Uit die tweede is toch meer uit te halen?
klik
areon, als die "klik" weg moet dan hoor ik het graag.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
de eerste vind ik minder ,zou hier miss niet hebben gekozen voor portretformaat ,ook idd het asfalt en ook het wat rommelig gras op de voorgrond ,
het zou wel gemakkelijker zijn om te beoordelen als je het exif zou laten in de foto ,nu kan ik alleen maar raden hoe het komt dat de foto onscherp overkomt
je 2de foto daar heeft LG het in een praktisch voorbeeld getoond hoe hoe het kan ,deze foto heeft heel wat meer mogelijkheden ,gebruik vooral de lijnen in het landschap om een mooie compo te maken
Comment
-
De sfeer is zeker dik in orde. Ook ik heb mijn twijfels over het asfalt.
De 2e zou ik wat warmer afwerken, maar pas op dat dan alles niet te geel wordt.
Een leidraad is het gras wat nu wat blauwig is.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment