Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Bedankt jos ik ben blij dat ik mezelf stappen voorruit zie doen na 3maanden fotografie. En ook dat ik hier regelmatig eerlijke opbouwende commentaar krijg.
Hij de eerste vecht ik toch wat met het asfalt, en bij twee had ik de linkerzijde(gebouw) echt links laten liggen, of iets meer tele?
Als dat mogelijk was?
De rest is allemaal positief!
Blijven posten
Compo is geslaagd. Mooi strijklicht over de velden die enorme diepte in de foto creëren en de cirrusslierten van wolken doen de lucht geen moment vervelen.
Ik vermoed dat dit niet anders dan een blending kan zijn; die is ook geslaagd.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
de eerste vind ik minder ,zou hier miss niet hebben gekozen voor portretformaat ,ook idd het asfalt en ook het wat rommelig gras op de voorgrond ,
het zou wel gemakkelijker zijn om te beoordelen als je het exif zou laten in de foto ,nu kan ik alleen maar raden hoe het komt dat de foto onscherp overkomt
je 2de foto daar heeft LG het in een praktisch voorbeeld getoond hoe hoe het kan ,deze foto heeft heel wat meer mogelijkheden ,gebruik vooral de lijnen in het landschap om een mooie compo te maken
De sfeer is zeker dik in orde. Ook ik heb mijn twijfels over het asfalt.
De 2e zou ik wat warmer afwerken, maar pas op dat dan alles niet te geel wordt.
Een leidraad is het gras wat nu wat blauwig is.
Comment