..allez als het licht hard is en niet te veel wolken dan krijg je dit in omzetting.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Like it hard...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Like it hard...
Oei, beetje te voor mij.
Je hebt verdorie talent zat, laat dat zien Pascal.
Laat ons genieten van je mooie foto's, please!
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Doordat alles zo donker is afgewerkt trekt het pad de volledige aandacht en dat vind ik wel geslaagd
Enkel spijtig dat er ene met zijne fiets is gepasseerd
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Ik zie hier wel wat in. Misschien zou ik zoals Sieg aangeeft de fietsstreep wegwerken. Compo met hek spreekt mij ook wel aan en de omzetting lijkt een beetje op infrarood. Inhoudelijk zou ik zeggen een duistere versie van het gele pad uit The Wizard of Ozz
Comment
-
-
al experimenterend leert men. de foto heeft wel iets, maar de vorige had nog meer.
eens geprobeerd om een pak (zo goed als alle) lucht er af te snijden. de weg duikt dan lekker weg in de verte, (alsof het de einder aan de zee was), en het hek wordt iets belangrijker. misschien ook een ideeke om het hek niet zo donker te maken, maar het lijnenspel er van meer te gebruiken. geen kritiek he, alleen ideekes om mee te spelen.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Kan zo'n extreme omzetting wel appreciëren, gedurfd en beetje surrealistisch....Al vind ik de vorige ook wel de betere..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
het is te zien althans mij hoe je dit bekijkt ,als je zegt landschap ,dan is dit er wat erover voor mij ,maar ik zou hem eerder like'n als abstract landschap beeld en in deze richting vind ik hem wel geslaagd ,vooral de details doen het voor mij en vooral het licht ( in de duisternis )
Comment
-
niks voor mij... sorry" Make RAW Not WAR"Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100
Comment
-
Comment