Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Doordat alles zo donker is afgewerkt trekt het pad de volledige aandacht en dat vind ik wel geslaagd
Enkel spijtig dat er ene met zijne fiets is gepasseerd
Ik zie hier wel wat in. Misschien zou ik zoals Sieg aangeeft de fietsstreep wegwerken. Compo met hek spreekt mij ook wel aan en de omzetting lijkt een beetje op infrarood. Inhoudelijk zou ik zeggen een duistere versie van het gele pad uit The Wizard of Ozz
al experimenterend leert men. de foto heeft wel iets, maar de vorige had nog meer.
eens geprobeerd om een pak (zo goed als alle) lucht er af te snijden. de weg duikt dan lekker weg in de verte, (alsof het de einder aan de zee was), en het hek wordt iets belangrijker. misschien ook een ideeke om het hek niet zo donker te maken, maar het lijnenspel er van meer te gebruiken. geen kritiek he, alleen ideekes om mee te spelen.
het is te zien althans mij hoe je dit bekijkt ,als je zegt landschap ,dan is dit er wat erover voor mij ,maar ik zou hem eerder like'n als abstract landschap beeld en in deze richting vind ik hem wel geslaagd ,vooral de details doen het voor mij en vooral het licht ( in de duisternis )
Comment