Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Breskens
Collapse
X
-
-
-
Re: Breskens
Knappe opname. De branding en de palenrij leiden de kijker naar de ondergaande zon.
De wolken maken de lucht interessant.
Alleen denk ik dat de horizon wat afhelt naar links omlaag. Misschien nog een kleine horizonaanpassing doorvoeren, dan is het echt en knappe plaat .
Mvg.,
Smets84.
-
Knappe opname dit hoor..
Mooi licht en kleuren, knap belicht, en vooral erg mooi de reflecties op het natte zand.
Volgens mij staat die recht, maar inderdaad optisch lijkt die wat scheef te staan.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Mooie weerkaatsing op het natte zand
Mocht voor mij een tikje warmer afgewerkt zijn, kleuren van het strand vind ik nu wat te koel
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
-
-
Voor deze mooie compo vond ik het de moeite om hem eens in LR te openen.
Zoals reeds #2 gemeld de horizon met 0.52 recht zetten. Is bijna niet te zien omdat er rechts aan de overkant de duinenrij van Vlissingen naar Westkapelle loopt en
links de paalhoofden ook de horizon verbergen. De belichting -1 en de hooglichten +20 en het beeld wordt warmer, het natte zand krijgt het donkere bronskleur terug
met het mooie reflectie van de ondergaande zon.
Gr, Daniel.
Comment
-
idd. hooglichten net iets te fel, denk ik ook.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Comment