Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
is dit een crop ?of zou het kunnen dat de iso nogal hoog stond ,er nl heel veel ruis alsook kleurruis in de foto ,kan ook zijn dat je de donkere delen sterk opgetrokken hebt ,het is nochtans een zeer mooie locatie ,met knappe rotsen waarin veel structuur zit ,ik denk moest je deze deze eens opnieuw bewerken (of minder bewerken ) dat hij weleens beter uit de verf zou komen ,al ken ik natuurlijk het origineel niet
heb hem eens binnengehaald ,maar ik ben natuurlijk beperkt om deze te bewerken ,ik vooral de kleuren wat naar beneden gehaald , ik zie ook bewerking sporen rond de boomkruinen op het heuveltje ,tja ik weet het ik ben kritisch hè klik
Vergeleken met je vorige 2 vind ik deze dan toch wat minder, je hebt dan ook wel gelijk 2 mooie geplaatst hé..
Als je deze genomen hebt tijdens het varen, dan had ik nog paar seconden gewacht, had je bijna identieke compo gehad, maar dan wel zonder die 2 huisjes die nu beetje tegen de rand staan.
Kwa afwerking is Bopatje zijn versie wel een verbetering, vooral de huisjes vallen stuk minder op.
is dit een crop ?of zou het kunnen dat de iso nogal hoog stond ,er nl heel veel ruis alsook kleurruis in de foto ,kan ook zijn dat je de donkere delen sterk opgetrokken hebt ,het is nochtans een zeer mooie locatie ,met knappe rotsen waarin veel structuur zit ,ik denk moest je deze deze eens opnieuw bewerken (of minder bewerken ) dat hij weleens beter uit de verf zou komen ,al ken ik natuurlijk het origineel niet
heb hem eens binnengehaald ,maar ik ben natuurlijk beperkt om deze te bewerken ,ik vooral de kleuren wat naar beneden gehaald , ik zie ook bewerking sporen rond de boomkruinen op het heuveltje ,tja ik weet het ik ben kritisch hè klik
Bedankt om te reageren.
Jouw versie is idd beter. Ik had er een filter over gegoten. Zal eens het origineel erbij posten.
Comment