Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
de balans tussen lucht en water, gebroken door de rotsen met sneeuw er op vind ik persoonlijk net goed. wat wel wat raar is, is dat de wolken in het water roziger zijn dan de wolken in de lucht.
de balans tussen lucht en water, gebroken door de rotsen met sneeuw er op vind ik persoonlijk net goed. wat wel wat raar is, is dat de wolken in het water roziger zijn dan de wolken in de lucht.
Het water zelf was op die plaats wat bruiner door modder, misschien daarmee? Anders blijft het voor mij een raadsel
ik zou er een stukje afdoen vooraan en er een 16/9 formaat van maken ,toen ik de foto eerst op mijn scherm zag net onder de ijsschotsen ,vond ik hem schitterend ,tot ik opeens zag dat ik nog wat lager moest scrollen ,dan was dat schitterend er af ,je krijgt een veel weidser beeld met meer dynamiek ,eens uitproberen
ik zou er een stukje afdoen vooraan en er een 16/9 formaat van maken ,toen ik de foto eerst op mijn scherm zag net onder de ijsschotsen ,vond ik hem schitterend ,tot ik opeens zag dat ik nog wat lager moest scrollen ,dan was dat schitterend er af ,je krijgt een veel weidser beeld met meer dynamiek ,eens uitproberen
Is ook mijn idee
Doordat er zoveel lucht en voorgrond is ga je rondzoeken in de opname i.p.v de aandacht vast te houden bij het mooie gedeelte
Smaken verschillen alweer want ik heb liever de originele versie. Trekt mijn aandacht veel meer naar het midden van de foto waar mij ogen bij de update veel meer de neiging hebben weg te kijken. Update ziet er naar mijn mening veel te banaal uit. Maar ik moest de originele versie wel in het groot openen om er ten volle van te kunnen genieten.
Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Croppen was goed maar naar mijn gevoel is er nu teveel afgesneden, dus ergens tussenin zou beter zijn
Aandacht gaat in ieder geval nu meer naar de ijsschotsen
Comment