Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rovaniemi - Ijsschotsen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Rovaniemi - Ijsschotsen

Beste,

Nog eentje van mijn avond in Rovaniemi, Finland.

Een update:

Groet,
    Andreas
    Last edited by AndreasD; 24 mei 2017, 19:51.

Re: Rovaniemi - Ijsschotsen

Voor mij ontbreekt het in deze foto aan iets.
    Misschien te weinig in de achtergrond. Of de brave horizon in het midden, zou het kunnen zijn.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Ik volg - teveel voorgrond denk ik
      Denk dat hij beter wordt als je er onder wat afdoet - tot zo'n 2cm onder het ijs
      Peter
      mijn website : klik

Comment

ik volg niet.

de balans tussen lucht en water, gebroken door de rotsen met sneeuw er op vind ik persoonlijk net goed. wat wel wat raar is, is dat de wolken in het water roziger zijn dan de wolken in de lucht.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
          ik volg niet.

de balans tussen lucht en water, gebroken door de rotsen met sneeuw er op vind ik persoonlijk net goed. wat wel wat raar is, is dat de wolken in het water roziger zijn dan de wolken in de lucht.
          Het water zelf was op die plaats wat bruiner door modder, misschien daarmee? Anders blijft het voor mij een raadsel

Comment

ik zou er een stukje afdoen vooraan en er een 16/9 formaat van maken ,toen ik de foto eerst op mijn scherm zag net onder de ijsschotsen ,vond ik hem schitterend ,tot ik opeens zag dat ik nog wat lager moest scrollen ,dan was dat schitterend er af ,je krijgt een veel weidser beeld met meer dynamiek ,eens uitproberen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              ik zou er een stukje afdoen vooraan en er een 16/9 formaat van maken ,toen ik de foto eerst op mijn scherm zag net onder de ijsschotsen ,vond ik hem schitterend ,tot ik opeens zag dat ik nog wat lager moest scrollen ,dan was dat schitterend er af ,je krijgt een veel weidser beeld met meer dynamiek ,eens uitproberen
              Is ook mijn idee
              Doordat er zoveel lucht en voorgrond is ga je rondzoeken in de opname i.p.v de aandacht vast te houden bij het mooie gedeelte

grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Bedankt voor de comments,
                Ik heb een update in de originele post bijgezet.

Comment

Smaken verschillen alweer want ik heb liever de originele versie. Trekt mijn aandacht veel meer naar het midden van de foto waar mij ogen bij de update veel meer de neiging hebben weg te kijken. Update ziet er naar mijn mening veel te banaal uit. Maar ik moest de originele versie wel in het groot openen om er ten volle van te kunnen genieten.
                  Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

Comment

Croppen was goed maar naar mijn gevoel is er nu teveel afgesneden, dus ergens tussenin zou beter zijn
                    Aandacht gaat in ieder geval nu meer naar de ijsschotsen

grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Als ik moet kiezen ga ik zeker voor de update..De ijsschotsen komen hier veel meer tot hun recht..
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

Comment

Working...
                      X