Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Mooie opname maar er is toch iets wat niet klopt.
Door het niet loodrecht op de kademuur fotograferen en het rechtzetten achteraf staan nu de bouwsels (steunmuurtjes) scheef - ook de kabels van een kraan hangen in rust normaliter verticaal.
Groeten,
Peter
[QUOTE=blauwzwart;4556751]Mooie opname maar er is toch iets wat niet klopt.
Door het niet loodrecht op de kademuur fotograferen en het rechtzetten achteraf staan nu de bouwsels (steunmuurtjes) scheef
Volledige mee eens met de reactie van Peter. Het is een mooie opname met de ruwheid van de omgeving en de kleuren van de machines die er mooi uitkomen.
Als je met LR werkt kan je de horizon zo houden en het verticaal in orde brengen door gebruik van Upright in de tab transformatie zonder links of rechts veel te verliezen.
Door het niet loodrecht op de kademuur fotograferen en het rechtzetten achteraf staan nu de bouwsels (steunmuurtjes) scheef - ook de kabels van een kraan hangen in rust normaliter verticaal.
Groeten,
Peter
Door het niet loodrecht op de kademuur fotograferen en het rechtzetten achteraf staan nu de bouwsels (steunmuurtjes) scheef
Volledige mee eens met de reactie van Peter. Het is een mooie opname met de ruwheid van de omgeving en de kleuren van de machines die er mooi uitkomen.
Als je met LR werkt kan je de horizon zo houden en het verticaal in orde brengen door gebruik van Upright in de tab transformatie zonder links of rechts veel te verliezen.
Gr, Daniel.
Dank voor de reacties en ik ben het met jullie eens. Slordig van mij en ik heb een Update geplaatst
Comment