Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Fairy Pools
Collapse
X
-
[Showcase] The Fairy Pools
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: The Fairy Pools
Ik ben zo een uitzondering die niet van dat melkwater houd en bij deze stoort de onderkant. Alhoewel ik in het bovenste deel vd foto dan wel wat zie!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
deze staan ook op ons programma , wat mij vooral opvalt hoe mooi de kleuren wel zijn ! heel mooi in combinatie met de bewolking ,zoiets vraagt vooral geen blauwe lucht ,knappe plaat
o ja dank voor de grote versie ,daar zie je pas hoe hoog de kwaliteit van deze foto is
Comment
-
Een heel bekende plaats,maar dat doet niets aan de foto af. (meestal moet je dan juist heel goed je best doen)
Prima sluitertijd en standplaats waardoor de waterval heel mooi uit de verf komt.
Moedertje natuur zorgt voor een mooie achtergrond in de vorm van de Black Cuillins.
Mooi dat er een grote versie bij zitNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
schitterende plaat... vooral de grote versie vind ik een lust voor mijn ogen.....
Rob,
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtAl meerdere beelden hiervan gezien maar dit is toch wel de mooiste die ik er van zag !
Comment
-
Schitterende opname Jos van deze overbekende plaats
Dankzij de vele bewolking heb je hier een heel mooie belichting kunnen doen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Ik vind het gewoon een zaaaaaaaalige foto om naar te kijken. Perfecte scherpte, mooi zacht 'melkwater' en rustgevende kleuren.
Top gewoon!Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
Mijn fotoalbums
Comment
-
Die Ijslandfoto's; het wordt alsmaar moeilijker op beter te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtFrans ik zal mijn uiterste best doen [emoji12]
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtDie Ijslandfoto's; het wordt alsmaar moeilijker op beter te doenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment