Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

To the unknown 4

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] To the unknown 4

Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: To the unknown 4

Bevreemdend hoe dat licht speelt in die vallei.
    Mysterieuze bewerking - Mooi
    Peter
    mijn website : klik

Comment

Speciaal... Zelf zelden iets omgezet naar zw maar hou er wel van. Ook een aparte bewerking maar moet kunnen.

Gr, Daniel.

Comment

Maakt mij wel benieuwd naar de kleurversie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
          Maakt mij wel benieuwd naar de kleurversie.
          Zelf ook wel benieuwd naar de kleuren, die zullen ook wel mooi zijn verwacht ik
          Maar in ieder geval een heel aparte omzetting, het gebrek aan contrast doet het hier wel goed

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

aparte omzetting

Comment

perfect in het rijtje. al had ikzelf waarschijnlijk het grijzige wat zwarter gemaakt.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Een mooie plaat....
                Het zal ongetwijfeld je bedoeling zijn geweest om weinig contrast in de foto te doen....... maar mijn fantasie wordt meer geprikkeld met meer contrast omdat dan het licht linksboven achter de heuvels wordt versterkt en je dan meer het gevoel krijgt dat je daar naar toe moet/wil om het onbekende tegemoet te treden, anders gezegt: van de donkere heuvels naar het licht.... Uiteraard mijn persoonlijke fantasie/smaak...

Rob,

Comment

Heel mooi met een bevreemdende sfeer en intrigerend licht vanuit het dal.
                  https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

een typische Raymond bewerking ,wat grauwe sfeer beetje neigend naar de duistere kant van het leven !

Comment

Het lijkt wel een foto van een andere planeet, zeer boeiend om naar te kijken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
                        Het lijkt wel een foto van een andere planeet, zeer boeiend om naar te kijken
                        Dat vind ik een interessante reactie. Een omgeving die onbekend is en daardoor soms onbemind kan je verwerken naar een bepaalde sfeer wat hier gebeurt is en waarover ieder zijn mening heeft. Het is altijd de maker die beslist volgens zijn of haar aanvoelen en zelfs stuurt in een persoonlijke sfeer. Ik dank iedereen voor de toffe omschrijvingen.
                        In kleur zal waarschijnlijk de foto later verschijnen en misschien herken je deze dan niet ?
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Toch wel een heel interessant reeksje aan het neerzetten hoor Raymond...Heel bijzonder sfeertje hier gecreeerd...Mooie laagvorming en lijnenspel...Knap..
                          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                          MIJN WEBSITE

Comment

Het licht en de sfeer zijn heel fraai toch mis ik iets met een zwaarder contrast in het geheel. Een stukje rots, een hek, een ? al is het alleen maar om meer diepte te krijgen
                            http://www.smuttynose.nl

Comment

Heel mooi , die rondingen. (om en om) De lichtval is ook heel mooi. Vandaar ook waarschijnlijk de keuze voor z/w.
                              Goede keuze Raymond.
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
                              X