Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
To the unknown 4
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: To the unknown 4
Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk berichtMaakt mij wel benieuwd naar de kleurversie.
Maar in ieder geval een heel aparte omzetting, het gebrek aan contrast doet het hier wel goed
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
perfect in het rijtje. al had ikzelf waarschijnlijk het grijzige wat zwarter gemaakt.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Een mooie plaat....
Het zal ongetwijfeld je bedoeling zijn geweest om weinig contrast in de foto te doen....... maar mijn fantasie wordt meer geprikkeld met meer contrast omdat dan het licht linksboven achter de heuvels wordt versterkt en je dan meer het gevoel krijgt dat je daar naar toe moet/wil om het onbekende tegemoet te treden, anders gezegt: van de donkere heuvels naar het licht.... Uiteraard mijn persoonlijke fantasie/smaak...
Rob,
Comment
-
Heel mooi met een bevreemdende sfeer en intrigerend licht vanuit het dal.
Comment
-
Het lijkt wel een foto van een andere planeet, zeer boeiend om naar te kijken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk berichtHet lijkt wel een foto van een andere planeet, zeer boeiend om naar te kijken
In kleur zal waarschijnlijk de foto later verschijnen en misschien herken je deze dan niet ?Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Toch wel een heel interessant reeksje aan het neerzetten hoor Raymond...Heel bijzonder sfeertje hier gecreeerd...Mooie laagvorming en lijnenspel...Knap..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Het licht en de sfeer zijn heel fraai toch mis ik iets met een zwaarder contrast in het geheel. Een stukje rots, een hek, een ? al is het alleen maar om meer diepte te krijgen
Comment
-
Heel mooi , die rondingen. (om en om) De lichtval is ook heel mooi. Vandaar ook waarschijnlijk de keuze voor z/w.
Goede keuze Raymond.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment