Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rust

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Rust

Prachtig hoor Katrien. Ik vind ze beide eigenlijk mooi. Bij de eerste zou ik de bootjes inderdaad wegdoen. Bij de tweede zie ik precies helemaal rechts nog een bootje dat ik misschien weg zou doen. De 2de lijkt mij ook mooi in een verticale of vierkante uitsnede.
    Groetjes, Marchristan.

Comment

Alles is al duidelijk aan bod geweest, de up noem ik een geslaagde foto...mooi

Comment

De update is een hele grote verbetering hier...Wat een verschil ineens...Mooi hoor..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

Comment

De keuze is diepte, of eenvoud. Beiden kunnen wat mij betreft. Geen kwestie van zoet of zuur, maar een ander smaak.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

update heeft het meeste rust.... mooi...

Comment

de up geeft weer wat je beoogd in je naamgeving! Super!
              vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Dit is voor mij weer een geval van twee overlappende foto's. Als je scrolt, zie je inderdaad dat de update nodig is voor het bovenste gedeelte. Knap gedaan trouwens die update.
                Maar als je anders scrolt en enkel het onderste gedeelte bewaart, dan klopt de titel niet helemaal meer, maar je houdt wel een heel mooi beeld over van twee paaltjes die contrasteren met al de anderen op de eerste rij. En dan komt de reflectie in het water nog meer tot zijn recht.
                Voor mij dus een heel 'rijke' foto met twee verhaallijnen.
                Kan ik wel smaken.
                Groetjes,
                Xavier
                Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                Laat de commentaren maar komen.

Comment

Amai, bedankt hoor voor de vele reacties met al jullie uiteenlopende en opbouwende meningen, ik heb er zeker
                  iets uitgeleerd!

Groetjes Katrien
                  Groetjes Katrien
                  Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

Comment

De tweede is in niets te vergelijken met de eerste. Knap e, mooi bewerkt.
                    Mvg Suske

Comment

Working...
                    X