Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wetend dat het mij tak van fotografie niet is, toch zou ik het graag ook onder knie willen hebben ivm belichting en zeker qua compo, dus graag jullie mening
hier had ik persoonlijk die paaltjes er niet bijgenomen ,zeker ivm de compo ,ik zie liever iets wat je blik de foto inleid , hier stopt je blik eerst tegen het "hek" en pas daarna kijk je verder in je foto ,wat het gevoel van weidsheid tegenhoud ,ook zou ik de WB wat warmer zetten ,zou het kunnen dat je de lucht apart wat warmer gemaakt hebt ,omdat ik het gevoel hebt dat dit niet klopt met de blauwe tint van de zee en het zand vooraan ,de lucht vind ik wel mooi zo ,nu nog de tint van de zee afstemmen aan de lucht
De 2 paaltjes waren inderdaad voldoende geweest en had het geheel rustiger gemaakt. Had je ze richting water gefotografeerd zodat je zicht de foto werd ingeleid, dan was het weer een ander verhaal. De bootjes op de waterlijn creëeren door de lange sluitertijd lijntjes die in dit geval wat storend werken. Blijven proberen ;-)
dank voor de up Katrien ,een totaal andere foto ,en één die ik helemaal kan smaken ,de foto straalt heel veel rust uit en is ook veel meer in balans ,mooi minimalistisch ,ook de kleuren vind ik veel mooier ,dus althans voor mij een geslaagde update
ik durf ze niet goed te vergelijken, voor mijn zijn het twee totaal verschillende foto's, die in mijn denkpatronen beiden hun bestaansrecht hebben. al is het wel "goed" dat de bootjes gezonken zijn.
Ik kan bovenstaande comments wel volgen, alhoewel het niet altijd hetzelfde moet zijn en daarvoor vind ik deze opname wel iets hebben
grts
Sieg
Mening kunnen verschillen - serieus verschillen - en dat is wetenschappelijk bewezen ! Ik vind de eerste met paaltjes veel boeiender zeker vanwege de sfeer door de reflectie onderaan in het water. Toch goed bezig hoor gezien dit landschap !
Comment