Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
ik kan alleen maar vorig commentaar volgen ,hier zat veel meer in ,zo een prachtige kust ,ook was het licht blijkbaar heel hard ,wat natuurlijk harde contrasten maakt
deze foto is van zes jaar terug vond toen het zicht mooi en wou commentaar om te weten wat beter kan dacht toen dat die pilaren een meerwaarde was achteraf nu zie ik ook dat het niet zo goed idee was en ga mee met jullie commentaar
Ik begrijp het idee wel dat je de foto wil framen met iets van de onmiddellijke voorgrond en dat is al zeer vaak gedaan. Alleen de uitvoering en compositie ervan is niet helemaal dat. Eeen pilaar links en rechts en bovenaan een stukje gebouw had je als het ware een kader zoals van een schilderij gegeven met een fraai zicht op het landschap achterin.
Comment