Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kust italie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] kust italie

    [IMG][/IMG]

  • #2
    Re: kust italie

    geen commentaar meer
    Last edited by Red Falcon; 21 mei 2017, 08:58.


    Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

    Comment


    • #3
      Re: kust italie

      ik kan alleen maar vorig commentaar volgen ,hier zat veel meer in ,zo een prachtige kust ,ook was het licht blijkbaar heel hard ,wat natuurlijk harde contrasten maakt

      Comment


      • #4
        Re: kust italie

        deze foto is van zes jaar terug vond toen het zicht mooi en wou commentaar om te weten wat beter kan dacht toen dat die pilaren een meerwaarde was achteraf nu zie ik ook dat het niet zo goed idee was en ga mee met jullie commentaar

        Comment


        • #5
          Re: kust italie

          geen commentaar meer
          Last edited by Red Falcon; 21 mei 2017, 08:59.


          Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

          Comment


          • #6
            Re: kust italie

            Inderdaad een prachtig landschap dat deels wordt weggestoken door die pilaar en voorgrond

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: kust italie

              de paal verknoeit het beeld

              Comment


              • #8
                Re: kust italie

                Ik begrijp het idee wel dat je de foto wil framen met iets van de onmiddellijke voorgrond en dat is al zeer vaak gedaan. Alleen de uitvoering en compositie ervan is niet helemaal dat. Eeen pilaar links en rechts en bovenaan een stukje gebouw had je als het ware een kader zoals van een schilderij gegeven met een fraai zicht op het landschap achterin.
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment

                Working...
                X