Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Zeer mooie foto's met #1 als mijn favoriete, zonder afbreuk te willen doen aan #2...bij 3 staat de molen wat te centraal. Ook de kleur is voor mij geslaagd☺
Ik kreeg eens de bemerking bij een bewerking zoals deze dat de foto te scherp was om in sepia te zetten en dat vind ik nu ook. Ben niet zo een voorstander van de bewerking maar wel mooie foto's.
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
Ik kreeg eens de bemerking bij een bewerking zoals deze dat de foto te scherp was om in sepia te zetten en dat vind ik nu ook. Ben niet zo een voorstander van de bewerking maar wel mooie foto's.
Interessante opmerking Evelyn. Een minder scherpe omzetting en dan natuurlijk ook met meer ruis want dat hoort ook bij Sepia (volgens de regeltjes) zou best eens interessant kunnen zijn. Het was mijn bedoeling niet om een exacte sepiafoto van vroeger te reproduceren maar de echte kleuren trokken op niks dus een duotoon vond ik zelf meer nadruk leggen op de inhoud en compositie.Zwart wit had ook gekunnen maar dat paste ook niet helemaal.
Bedankt voor je reactie
Voor mij n°2.
Waarom? het vlakke het platte landschap breed uitgesmeerd zoals het werkelijk is, al had ik die eend.......
Maar het zijn alle 3 mooie beelden.
Comment