Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vintage drieluik Kinderdijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Vintage drieluik Kinderdijk

    Slecht weer dus proberen voor een leuke compositie en er iets van maken in de nabewerking. Op zich eigenlijk een fijne uitdaging.





    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Vintage drieluik Kinderdijk

    Zeer mooie foto's met #1 als mijn favoriete, zonder afbreuk te willen doen aan #2...bij 3 staat de molen wat te centraal. Ook de kleur is voor mij geslaagd☺

    Comment


    • #3
      Re: Vintage drieluik Kinderdijk

      Lijken wel oude prentkaarten, mooi gedaan hoor Kurt

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Vintage drieluik Kinderdijk

        Ik kreeg eens de bemerking bij een bewerking zoals deze dat de foto te scherp was om in sepia te zetten en dat vind ik nu ook. Ben niet zo een voorstander van de bewerking maar wel mooie foto's.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: Vintage drieluik Kinderdijk

          Mooie beelden.
          Groetjes, Herman.
          Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

          Comment


          • #6
            Re: Vintage drieluik Kinderdijk

            Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
            Ik kreeg eens de bemerking bij een bewerking zoals deze dat de foto te scherp was om in sepia te zetten en dat vind ik nu ook. Ben niet zo een voorstander van de bewerking maar wel mooie foto's.
            Interessante opmerking Evelyn. Een minder scherpe omzetting en dan natuurlijk ook met meer ruis want dat hoort ook bij Sepia (volgens de regeltjes) zou best eens interessant kunnen zijn. Het was mijn bedoeling niet om een exacte sepiafoto van vroeger te reproduceren maar de echte kleuren trokken op niks dus een duotoon vond ik zelf meer nadruk leggen op de inhoud en compositie.Zwart wit had ook gekunnen maar dat paste ook niet helemaal.
            Bedankt voor je reactie
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Vintage drieluik Kinderdijk

              interessante opmerking, indeed. ik twijfel tussen nummer één en twee, met lichte voorkeur voor twee.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Vintage drieluik Kinderdijk

                Voor mij n°2.
                Waarom? het vlakke het platte landschap breed uitgesmeerd zoals het werkelijk is, al had ik die eend.......
                Maar het zijn alle 3 mooie beelden.
                MVG. Hugo

                Comment


                • #9
                  Re: Vintage drieluik Kinderdijk

                  Hele mooie reeks, ik ga niet kiezen
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vintage drieluik Kinderdijk

                    Goede keuze om deze toning toe te passen bij wat minder fotogeniek weer..Knap reeksje Kurt..
                    2e voor mij ook de mooiste..
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment

                    Working...
                    X