Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
dit begrijp ik totaal niet, toch niet in Natuur en Landschappen (en er zal zeker weer met scherp geschoten worden, in mijn richting dan).
Ik kan alleen maar herhalen dat ik dit niet begrijp, ik zal wel te dom zijn, maar iemand moet zijn nek uitsteken zeker.
Er zijn slechts twee kleuren (aha zwart/wit zeggen ze dan), er is zelfs amper 3 kleuren grijs te zien, pover, mag ik het zo noemen?
Je bent ongetwijfeld breeddenkend genoeg.
dit begrijp ik totaal niet, toch niet in Natuur en Landschappen (en er zal zeker weer met scherp geschoten worden, in mijn richting dan).
Ik kan alleen maar herhalen dat ik dit niet begrijp, ik zal wel te dom zijn, maar iemand moet zijn nek uitsteken zeker.
Er zijn slechts twee kleuren (aha zwart/wit zeggen ze dan), er is zelfs amper 3 kleuren grijs te zien, pover, mag ik het zo noemen?
Je bent ongetwijfeld breeddenkend genoeg.
Ik begrijp eigenlijk niet goed wat je nu wilt zeggen Lieven
Dan begrijpen we elkaar niet Siegfried, dat is geen probleem. Je foto is voor mij beneden jouw peil eens te weinig, maar goed, 't is maar mijn opinie.
Is je monitor wel goed gekalibreerd Lieven, er zit kleur in deze opname hoor
Dus niet enkel grijstinten.
Ik denk dat je op een mistige dag en bij vriesweer niet veel anders mag verwachten, die sfeer wilde ik ook weergeven.en volgens mij goed gelukt (volgens mij niet alleen als ik bovenstaande comments lees)
Snap trouwens het negativisme niet ?
Comment