Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie foto, zeker met zo een lucht. Goed bezig
Daar je een oordeel vraagt toch paar punten
Ik had zelf gekozen voor iets meer voorgrond of iets meer lucht
Het verdorde boompje losgemaakt van de bomen in de achtergrond
De bewerking is een persoonlijke keuze maar er zit ook zeker nog meer meer in
Mijn oorspronkelijke plan was om verder te wandelen op dit stuk naar "Noir Flohay". Een klein bosje van dode bomen met bizarre vormen. Maar aangezien er geen mist hing, was het punt waar ik moest stoppen misschien niet zo slecht met de lucht die er op dat moment was ;-).
Zou je iets specifieker kunnen zijn om te zeggen waar je problemen ziet.
Witbalans stond op cloudy. Geen specifieke post-proc gedaan buiten een 1stop gradient voor de lucht, en een boost van schaduw.
Ik had zelf gekozen voor iets meer voorgrond of iets meer lucht
Het verdorde boompje losgemaakt van de bomen in de achtergrond
Inderdaad, beter lager bij de grond gegaan om het boompje te laten uitsteken. Had geprobeerd, maar toen verdween stuk van het pad in de verte. Misschien te snel opgegeven om hoek te vinden die beide toeliet. Goede suggestie.
Last edited by rgoyens; 28 maart 2017, 20:30.
Reden: correct quoting
voor mij persoonlijk kan het licht op het knuppelpad en in de lucht wel, maar op de "boesjes" is het wat raar. en ja, boompje had beter wat meer tgo de lucht geweest.
zowiezo was het een fijn moment. lekker vroeg opgestaan...
Ik zie hier toch duidelijk een overheersende magentazweem in, heeft natuurlijk ook te maken met het tijdstip van de opname
In ieder geval een mooi diepte met het pad dat je verder gidst
Zoals Sieg en jos82 aanhalen is het magenta wat iets te fel overheerst, persoonlijk kan ik het jammer genoeg niet perfect definiëren.
In de lucht kan ik de kleuren perfect plaatsen het is in de voorgrond dat ze mij (licht) storen.
Zoals Sieg en jos82 aanhalen is het magenta wat iets te fel overheerst, persoonlijk kan ik het jammer genoeg niet perfect definiëren.
In de lucht kan ik de kleuren perfect plaatsen het is in de voorgrond dat ze mij (licht) storen.
Comment