Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Na een redelijke tijd hier afwezig te zijn geweest, zal ik toch proberen de draad hier op een rustig niveau terug op te nemen.
Hierbij dan ook mijn eerste post in lange tijd:
Knappe opname met een mooie diepte en heerlijke kleurtjes
Alleen je naam zou ik een beetje minder aanwezig plaatsen, bvb de dekking ervan minderen tot 50%
Knappe opname met een mooie diepte en heerlijke kleurtjes
Alleen je naam zou ik een beetje minder aanwezig plaatsen, bvb de dekking ervan minderen tot 50%
grts
Sieg
Bedankt voor je reactie.
Wat betreft het logo zal ik uw opmerking zeker eens proberen. Ik kan zeggen dat ik tot op heden ook een groot tegenstander was van een logo op een foto. Na enkele eigenaardige voorvallen, heb ik me er over gezet, en bekijk is een foto met logo hetzelfde als een foto zonder logo. Ik heb dan ook beslist mijn logo op mijn foto's aan te brengen, los van het feit of dit de foto al dan niet minder mooi maakt.
Ik begrijp wat je wilt zeggen hoor en iedereen van ons heeft zulke voorvallen al meegemaakt
Maar het is niet omdat er een logo op een foto staat dat dit niet meer zal gebeuren, mijn naam staat ook op al mijn foto's en het gebeurt heel veel dat ik ze ergens anders terugvind
Trouwens er staat geen copyright in dat logo van jouw ....
Maar soit, je doet uiteraard wat je zelf mooi vind hé, het was gewoon een suggestie ;-)
prachtig beeld!
Focus voor mij vnl wel op het strand & minder op de lucht. Had het graag andersom gezien (of 50/50). Kleurovergang is ook vrij plots & hard
Comment