Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Op het juiste moment afgedrukt. De fietser is niet te ver, niet te dicht en op een sterk punt in de compo.
Knap dat je daarbij ook nog aandacht hebt besteed aan het lijnenspel in de hoeken.
Die mistige foto's leveren mooie plaatjes op deze week, maar deze is toch een uitblinker.
PS: Indien je door de knieën was gegaan zodat de fietser boven de horizon uit komt, zou deze nog mooier geaccentueerd worden.
En de beste stuurlui staan steeds aan wal ...
Op het juiste moment afgedrukt. De fietser is niet te ver, niet te dicht en op een sterk punt in de compo.
Knap dat je daarbij ook nog aandacht hebt besteed aan het lijnenspel in de hoeken.
Die mistige foto's leveren mooie plaatjes op deze week, maar deze is toch een uitblinker.
PS: Indien je door de knieën was gegaan zodat de fietser boven de horizon uit komt, zou deze nog mooier geaccentueerd worden.
En de beste stuurlui staan steeds aan wal ...
Ik zag de fietser van de brug komen, en had nog een vijftiental seconden de tijd om de compo te kiezen. Ik heb ook overwogen om door de knieen te gaan, maar dan ging je waarschijnlijk
minder van de vaart aan de linkerkant gezien hebben, en meer het accent op de weg hebben gelegd. Heb bewust voor deze compo gekozen.
Maar ietsje lager had mss nog wel net iets beter geweest zijn, kan ik inkomen
Bedankt voor alle reacties!
Last edited by stephenstoph; 6 januari 2017, 04:42.
Comment