Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet de zonsondergang

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Niet de zonsondergang

Over de lucht :

Dit is gewoon een totaal normaal fenomeen op hoogte als je ver kan kijken, het blauw is het deel van de atmosfeer dat in de schaduw zit, het roze is het stuk van de atmosfeer dat nog door de zon belicht wordt. Op zeeniveau kan je dat (bijna) niet zien.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Nou nou, met zulke 'lucht' wordt ik verdacht van intimidatie en veroordeeld en hier wordt dit aanvaard ! Rare beoordeling wat mij betreft
      ik was vandaag de ganse dag op zwier, en hier toch wel een aantal keer aan gedacht.

ik weet niet over welk incident je het juist hebt, G.R., maar het stoort mij persoonlijk ook wel wat dat sommigen enkel op hun "kennissen" iets zeggen, sommigen altijd maar de laatste pixel onderzoeken met het grootst mogelijke vergrootglas om toch maar over iets te kunnen neuten, sommigen foto's van bepaalde mensen ophemelen wegens de fotograaf en niet wegens de foto, sommige fotografen nooit de moeite nemen om ook maar iets te zeggen op foto's en toch elke keer in de HOF komen (hoe slecht hun foto ook is), sommigen nooit in de HOF komen hoewel ze het ten zeerste verdienen (en ik spreek niet over mezelf, ben er ooit nog wel eens een paar keer in gekomen), dan heb je nog de zageventen die van elke opmerking een drama maken, en ga zo maar voort.

En van sommige personen krijg je dan gewoon eerlijke to the point commentaar waar je echt iets mee bent, of sommige personen durven ook gewoon zeggen dat een foto GOED is (jaja, zulke gasten zijn er ook).

Is daar iets aan te doen ? Neen, dit is een forum. Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

Enige dat we kunnen doen is proberen zelf zo eerlijk mogelijke commentaar geven waar de fotograaf zelf ook iets aan geeft. En soms mislukt dat dan eens, dat is waar. Nobody is perfect (my name is Nobody, haha).

Ikzelf zal nu wat afwezig zijn, een kort reisje naar spaje. olé !
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Goed licht toegewenst daar! Geniet er van.

Comment

Mooi, ook een vruchtbaar fotografisch jaar gewenst!
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Dank je wel, Evelyn. En ook dank aan alle andere becommentarieerders.

De reis was top, granada en cordoba zijn speciale steden. Wel niet zo veel foto's genomen, en terug gekomen met een snipsnipsnip verkoudheid.
            nu eens door de reeks fotootjes van deze week lopen.

Comment

Working...
            X