Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Duke of Portland
Collapse
X
-
[Showcase] Duke of Portland
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Duke of Portland
De driehoek ontstaan door de spiegelweergave wijst als een pijl naar links, waar alles tot rust komt en het warme zonlicht net binnen komt piepen.
Bovendien de herfstkleuren heel mooi te pakken.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Prachtige rustige opname Jos, moet zalig zijn om daar op dat terrasje te vertoeven
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
droommomentje.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Toevallig zag ik vandaag in een winkel een poster te koop staan van ene Mel Allen.
Ik had nog nooit gehoord van die kerel, maar de foto toonde een beeld van Ullswater.
En dat kende ik wel van ergens. Dus ik even zoeken, en hier ben ik weer. Bij jouw foto.
Nu ben ik benieuwd of jij hetzelfde gefotografeerd hebt als hem. Ik laat het je weten
Comment
-
-
Sterke compo en prachtige kleuren = mooie foto
Comment
-
Bedankt iedereen voor de fijne reacties..
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtToevallig zag ik vandaag in een winkel een poster te koop staan van ene Mel Allen.
Ik had nog nooit gehoord van die kerel, maar de foto toonde een beeld van Ullswater.
En dat kende ik wel van ergens. Dus ik even zoeken, en hier ben ik weer. Bij jouw foto.
Nu ben ik benieuwd of jij hetzelfde gefotografeerd hebt als hem. Ik laat het je wetenNikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtToevallig zag ik vandaag in een winkel een poster te koop staan van ene Mel Allen.
Nu ben ik benieuwd of jij hetzelfde gefotografeerd hebt als hem. Ik laat het je weten
Wel even naar beneden scrollen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
ik vind het een prachtige locatie maar heb nog steeds het idee dat de scherpte op het boothuis niet optimaal isWil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
-
Fijn van kleur en dus ook de sfeer, mooie diepte en compo.
Nu kan je u foto ook nog beginnen te verkopen Jos (amaai die prijzen), zo verwerf je bekendheid en bij succes scheelt dat een slok op een borrel !!!!!Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Bedankt iedereen voor alle fijne reacties..
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtNu kan je u foto ook nog beginnen te verkopen Jos (amaai die prijzen), zo verwerf je bekendheid en bij succes scheelt dat een slok op een borrel !!!!!Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
als ik dan eerlijk ben, dan hang ik nog liever mijn eigen foto dan aan de muur..bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment