Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik mis hier toch wat scherpte. Wat ik vreemd vind want aan de zonne ster te zien zou ik toch denken dat je een klein diafragma gebruikt hebt.
Verder oogt de voorgrond nogal rommelig. Ik had wat verder op dat padje aan de rechter kant gaan staan.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Enkele stappen vooruit had de opname rustiger gemaakt
Lensflare is inderdaad spijtig, wel heel apart zijn die stralen van de zon, komt deze zo uit de camera ?
De mist die je opnoemt mis ik ook wat, enkel heel in de verte hangt er een heel klein beetje mist
Dus nog even opnieuw proberen als er wel degelijk mist hangt met een opkomend zonnetje
Inderdaad is de voorgrond te rommelig. Toch zorgt het wel voor diepte.
Wie ben ik, maar ik voor diepte zou ik door mijn knieën zijn gegaan, en het weggetje gebruikt hebben.
Is de foto niet wat te gelig ?
Comment